Címsor, amelyben felhozod a potenciális vásárló problémáját

Egyedül nehezen megy

Ez egy hosszabb szövegrész, amit érdemes a PAS módszer szerint megírni. Ez a Pain, Agitation, Solution módszere.

Ez miből is áll?

Elkezded felhozni a problémát, amitől szenved a célcsoportod.

Meg kell mutatnod, hogy érted a félelmeit és mindent, amit érez.

Ha tiszta a probléma, akkor mégjobban ki kell bontanod, meg kell mutatnod, hogy ez tényleg miért is rossz.

Ez egy nehezebb szövegírási módszer, szóval, ha nem vagy csakorlott benne, akkor nem kell nagyon hosszan használnod.

A szövegírók képesek hosszú oldalakon keresztül taglalni a probléma különböző részeit és fájdalmát.

A lényeg az, hogy elég mélyre hatolj, hogy akarjanak találni egy megoldást a problémájukra.

„A hosszabb szövegeket mindenképp tagold különböző kiemelésekkel, idézetekkel, aláhúzásokkal, vastagításokkal, felsorolásokkal, formázásokkal és képekkel.”

A probléma elmélyítése

Ne írj nagy szövegblokkokat, hanem mindenképp tedd olvashatóvá és szkennelhetővé a szöveged.

  • Felsorolásokat is nyugodtan használj
  • Így jobban kiemelheted a fontosabb részeket
  • A célod, hogy minél többet olvassanak

Akkor is értsék meg, hogy mi is a probléma, ha csak átgörgetnek a részen.

Ez egy fontos része az értékesítési oldalaknak, de a legnehezebben megírható is egy kezdő számára. Óvatosan használd vagy tanulj többet a témáról.

Színesebb kiemeléseket is betehetsz

Az ikonok segítik, hogy hamarabb megértsék az üzenetet

Könnyű velük törni a szöveget

Ha kellően bemutattad a problémát, amit érezhet az olvasód, akkor itt az idő előjönni a megoldással.

A szövegírók képesek hosszú oldalakon keresztül taglalni a probléma különböző részeit és fájdalmát.